keskiviikko 23. joulukuuta 2015

Uusi kasvo Hanhis-Teamiin: Maria Härmä


Ryhmäliikuntakalenteri keväälle 2016 on nyt julkaistu ja iloisena uutisena kerrommekin, että saamme teamiimme mukaan nauravaisen ja ihanan persoonan, Maria Härmän. Pyysinkin Mariaa kertomaan itsestään ja tekemisistään muutamalla lauseella tänne bloginkin puolelle, joten olkaa hyvät; tässä hänen tarinansa:




"Moikka Hanhistiimi ja Hanhisasiakkaat!

Olen Maria Härmä 36- vuotias Salolainen fysioterapia- ja liikunta-alan yrittäjä…tai no oikeastaan
taidan tehdä vähän mitä sattuu, olen siis ”jokapaikan nakki”. Lapsia perheessä on vino pino ja kaikenkarvaisiakin on vuosien varrella ollut; chinchillaa, koiraa jos jonkin moista ja muutama hamsterikin on mahtunut menoon mukaan. Olen ohjannut kohta noin (pitipä oikein laskemani) 15 vuoden ajan.

Olen kutsumusammatissani ja hyvin kiitollinen siitä, että saan tehdä työtä jota rakastan. Koulutukseltani olen Fysioterapeutti, koulutettu hieroja ja Personal trainer. Ryhmäliikunnan puolella olen saanut ilokseni myös kouluttautua monipuolisesti. Tällä hetkellä on pitkässä koulutusputkessa tavoitteenani Paula Heinosen FLT- ravintovalmentajan ammattiosaaminen. Esiinnyn tanssiryhmäni MakkiaShow:n kanssa ja teen myös juontokeikkoja. Lisää kouluttautumisestani ja muusta löydät www.makkia.fi -sivustolta.

Tanssitunnit ovat rakkauteni nro 1. ja heti perässä loistokkaana kakkosena tulevat kehonpainoharjoittelutunnit ja pehmeät tunnit. Toivon tuovani tunneillani asiakkaille kokemuksia, ahaa-elämyksiä, iloa, leikkisyyttä, lempeyttä, energiaa ja rentoutta.

Hanhis- teamissä pääsen ohjaamaan jo kauan kaipaamiani lasten- ja nuorten tunteja, wohooo!! Aamutunneiksi olen saanut keväälle 2016 komean setin:  Fitball, Seniorit, Notkeat Nikamat ja Spinning. Sunnuntaisin vedetään Kannat kattoon elämystanssitunnilla ja iltojen rauhoittamiseksi joogaa ja Bodybalancea. Ihan huikean ja kokonaisvaltaisen kattauksen olen saanut ilokseni tulla Hanhisteamiin ohjaamaan. Sanomattakin on selvä, että Hanhiksesta löytyy Salon kattavin ja monipuolisin liikuntalukujärjestys, jossa kaikki ikäryhmät ovat huomioituna ja vaihtoehtoja on kaiken tyyppisille liikkujille".

Liikuttavin terveisin,
Maria


Toivotamme Marian lämpimästi tervetulleeksi joukkoon iloiseen! 

T. Jutta ja muu poppoo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommenttisi asialliseen tyyliin :)